tisdag 16 juni 2020

Med studenten sätter jag punkt

Det har varit mycket student nu. Jag har varit i Göteborg, Malmö och här i Eksjö - och firat fina studenter. Och finast av dem alla, vår egen student.



En del träning har det blivit också. Lite löpning, lite stakande i min Ski-erg och rullskidåkande.




Men så har jag också varit på ett styrelsemöte där jag lär mig att livet går i 10 års cykler. Att det efter denna tidsperiod är dags att ge sig i kast med något nytt eller något annat. Så lämpligt nog, efter cirka 10 år, lämnar jag styrelseuppdraget i Smålands Skidförbund - och med tanke på att jag skrivit i denna blogg under lika lång tid, så tänker jag även sätta punkt här och nu. Något som passar bra precis efter studenten. För det får på sätt och vis symbolisera en milstolpe, en era som byts mot en annan. För något nytt måste väl till? 
Ha en härlig sommar och på återseende, hoppas jag!



På väg mot framtiden.

Länk till den nya bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar