söndag 27 oktober 2019

Träningsdag i Falkenberg

Vilken helg jag får! Träningsdag i Ätran med halländska skidåkare. Hallänningar som visar prov på företagsamhet då regnet öser ner. Vi flyttar passet från rullskidbanan i Ätran till en maskinhall i samhället. Och kan åka under tak. 
Efter lunch får vi prova på skidskytte, något som inte jag håller i. Men deltar.



Därefter ett löppass, även det i regn. Sen middag och föreläsning. En otroligt trevlig dag med ett så härligt gäng. 
Det är mörkt när vi avslutar och klockan närmar sig halv nio. Mitt boende är endast ett stenkast från Ullared och Gekås. Och då det är öppet till 22 beslutar jag mig. Det blir en sen shopping. Har fått tips om prisvärd valla. Och det vill man ju inte missa.



Trodde i ärlighetens namn att jag skulle vara nästan själv vid 21-tiden. Det var jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar