måndag 8 juni 2015

Smartfish

Vi lämnar Kalmar efter två dagars tävlande och med många medaljer i klasserna Pojkar 13 år och Pojkar 14 år. Det ligger såklart en hel del träning bakom resultaten men jag skulle nog vilja framhäva Smartfishen, som funnits med oss hela våren, som en del i framgångarna. För att orka träna och kunna träna behövs inte bara den rätta motivationen, du behöver vara hel och frisk. Med andra ord krävs det rätt återhämtning. Med Smartfish upplever jag att återhämtningen blir bättre och framför allt, att immunförsvaret stärks.

Som en del av SkiProAm (i Småland) har även jag testat dessa näringsdrycker. Jag tror absolut att Smartfish är en av pusselbitarna som gjort att tjejerna i de rosa kläderna presterat så bra i vinter och verkligen satt SkiProAm på kartan.

Och nu har alltså mina söner, 12 och 14 år gamla, också testat detta. Det är inget tillsatt socker, inga sötningsmedel eller konserveringsmedel i Smartfish. Däremot hittar vi Omega-3 och vitamin D som alltså verkar vara en riktig lyckoträff - för den som är noga med sin återhämtning för att kunna träna som planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar