söndag 15 september 2019

Falun igen

En helg som i mångt och mycket påminner om Falu-helgen för ungefär en månad sedan. För även den innebar ett matstopp på fredagkvällen, i Gistad.
Det blir givetvis ingen Vasastafett denna gång, men däremot springer Olof och jag milen uppe vid Lugnet. Var och en i sitt tempo, för Olof ser jag inte röken av.



Då jag stannar och fotar halvvägs har jag redan stannat två gånger tidigare och pustat. Vilken terräng! 
Dagen innehåller också, precis som förra gången, fix i lägenheten, vilket också inkluderar IKEA i Borlänge.
Och i dag, då blir det verklighet med rullskidplanen. Förra gången slutade det ju med enbart en tanke på rullskidåkning. Så idag, Varpan runt med Olof. 23 km.







Avslutningsvis, stopp i Gistad, för ännu en god middag. Lyxigt värre. Och lyxigt blir det också att komma hem, från en helg på hårt underlag i en trång lägenhet till riktiga sängar i ett för oss stort hus😊
Nu laddar jag för ännu en vecka. Och kanske känner jag mig extra laddad för just onsdagen. 
Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar