lördag 1 maj 2010

Ny energi

Väldigt många helger är jag på resande fot. Längre eller kortare turer. Men inte i dag.

Börjar dagen med sovmorgon, vilket passar väldigt bra efter den sena Valborgskvällen.

Spel åker fram, Med näbbar och klor och Pictionary. Fotboll och golf på gräsmattan. Fika. Inspirerad av gårdagen blir det fruktsallad och hallon igen - och kladdkaka....

Barnen väljer middagsmeny: Taccos. Detta är kuriosa. Nu till träningen.

Har funderingar på ännu en vilodag, efter 26 km-rundan. Men gårdagens träff med väninnorna (och deras familjer!) ger ny energi och jag ger mig ut. Springer favoritrundan på 8 km, utan intervaller. Håller ändå ett hyfsat tempo och tiden stannar på 40 minuter.

I morgon är det orientering igen. Då vet jag bara en sak helt säkert: att jag inte vet, varken hur länge eller hur långt det blir.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar