torsdag 14 november 2019

Föreläsning(ar)

Idag har jag haft föreläsning i Stockaryd. För ett helt gäng undersköterskor i Sävsjö kommun. Och det är ju verkligen roligt. Så roligt att jag helt glömmer bort att fota. Här kommer inbjudan istället.



Hade önskat mer av detta, självklart. Men brist på föreläsningar har det dock inte varit för mig i veckan. För vad sägs om att under måndagkvällen lyssna på Johanna Nordström som jag bokat inom ramen för friskvården...



...och tisdagens föreläsning i Göteborg av näringsterapeut Marie Muhr?









Ja, det är mycket att ta in och efter gårdagens sömnkurs, kvällstid, skulle det passa utmärkt med en kväll i soffan. Men när händer det, liksom? Så direkt efter Stockaryd tar jag sats mot stan och kvällens klubbevenemang på butik Näckrosen. Är det inte det ena, så är det det andra.



Nu drömmer jag i alla fall om en helg med riktigt bra träning. Vi får väl se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar