onsdag 3 april 2013

Tränarmöte

Under gårdagens tränarmöte lägger Anna, Gunilla och jag upp vårens träningar.

Det blir Skidstugan på torsdagar som vanligt. Klocka sex startar vi veckans tempo/intervallträning. För att få variation i träningen byter vi från och med den 16 maj terräng till Brännemon.

Även friidrotten får del av vår ledarroll i löpningen. Från och med måndagen den 29 april kommer vi att springa från Ränneborg, samling 18.15. Intervaller, tempo och backträning, allt för att kunna hålla ihop gruppen bättre.

Vi håller på juni ut både måndagar och torsdagar.

Du behöver vara medlem i klubbarna för att deltaga.

Välkomna!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Hittade inga kontaktuppgifter på din blogg.
    Vänligen kontakta mig ang. annonsering på din blogg.
    Mejla mig joel.tukiainen@netbooster.com

    Glöm inte att nämna din blogg så att jag vet vem det är som kontaktar mig.

    Mvh, Joel

    SvaraRadera