söndag 17 juni 2018

Det här med att packa

Tar fram ryggsäcken. Den som nyligen varit ute på resa.




Plockar i träningskläder för två dagar och kläder för läktaren, både i regn och solsken. Och prognosen stämmer. Får användning för både regnkläder, shorts och linne.
Dessutom blir båda träningspassen av som planerat. Ett tidigt rullskidpassfrån Skene till Hyssna, via Rydal. Och dagens löpning i Halmstad, direkt efter att vi anlänt till Halmstad Arenaområde.

Jag bockar av ännu en friidrottshelg. Konstaterar också att packningen denna gång är perfekt. Allt är med - även mobil :-) Som kringresande mamma, åskådare och motionär borde jag vara proffs - på att packa. Det är jag inte, men denna helg lyckas jag. Oväntat bra.
Vi lämnar Halmstad med blandade resultat. Några personliga rekord. Några pallplatser. Men framför allt ännu mer erfarenhet. Sådant som behövs i bagaget inför större utmaningar.
Vi tar med oss detta - och jag hänger på mig ryggsäcken. Och det är bäst att vara snabb med uppackningen, för snart ska jag iväg igen. Undrar just om jag lyckas lika bra då? Både att få med allt och dessutom rätt saker...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar