onsdag 3 november 2010

Rullskidträff i Lövhult

Söndagen den 28 november klockan 10 blir det äntligen av! Tjejträff i rullskidspåret!

Alla skidtjejer som vill är välkomna! Ta med utrustning och ombyte. Vi träffas i Lövhult och åker på rullskidbanan.

Min skidkompis Carola från Landsbro och jag ordnar fika efteråt. Kommer du så får du alltså smaka på mitt hembakade bröd! Hör av dig till mig eller Carola om du kommer (så vi tar med tillräckligt med fika!)

Har du inte möjlighet att vara med den 28:e finns det goda förhoppningar om ännu en träff, i vår.

Hänger du på?

6 kommentarer:

  1. Har ni tur,eller otur kanske det finns snö då:-)

    /Janne G

    SvaraRadera
  2. Det får vi nog anse som tur. I så fall blir det skidåkning istället!

    En rullskidträff kan vi ju ha i vår istället om det nu skulle vara snö!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr inte... Kan inte ens stava till rulskidda :)

    SvaraRadera
  4. Vi hade ju tänkt tjejträff också.....

    SvaraRadera
  5. Låter riktigt kul! Jag kommer gärna. Hur sent måste man vet om man kan?

    SvaraRadera
  6. Vad kul om du kunde komma! Det räcker att du säger till dan innan, det är för fikat!!

    SvaraRadera