torsdag 11 november 2010

Dubbade skor


Mina efter sjukgymnasten ordinerade löppass, är egentligen inte mycket att skriva om. Men å andra sidan kan jag springa igen och då är lite så otroligt mycket bättre än inget. Denna veckas löpning består av tre pass á 25 minuter. Med mina orienteringsskor har jag perfekt fäste. De duger alltså till mer än bara orientering. Två av veckans pass är avklarade. Har tänkt vara med under delar av kvällens skidträning. Nej, tyvärr inte skidor. Det är fortfarande barmarksträning som gäller. För Vasaloppsgruppen är det stavar i kväll.

Vädret är sådant att det varken är skid- eller rullskidbart. Antingen mer snö eller inget. Får hoppas helgen kan bjuda på något av det - för en Vasaloppsåkare är det, trots allt, för lite med tre korta löppass i veckan...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har, det där med att kalljäsa degen över natten ska jag absolut testa!

    SvaraRadera
  2. Gillar också orienteringsskor så här framåt vintern. Perfekt grepp när det ligger en tunn ishinna på cykelvägarna.

    SvaraRadera