torsdag 22 augusti 2019

Mitt i veckan

Med tre dagar bakom mig och tre framför mig - befinner jag mig faktiskt mitt i veckan. Av tre passerade dagar har två kvällar inneburit tjejkvällar. God mat och skratt. Först en 60-årsuppvaktning av en av mina allra bästa skidkompisar. Hon som fick skidåkaren i mig att vakna till liv igen då vi flyttade till Småland. Hon, den stora inspirationskällan. Gunilla. 



Och från en inspirerande person till en inspirerande grupp. Det är nämligen Springjunta-träff dagen efter. Ett härligt löppass före den goda maten och den trevliga kvällen.



Och när jag nu blickar framåt har jag delvis samma tjejer omkring mig då helgen innebär en resa till Bosön och Finnkampen. Man ska ju ha något att se fram emot - och det har jag verkligen.

Hörs från Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar