tisdag 4 oktober 2011

Gymmet

Ännu ett pass på Nikaros gym. Börjar känna mig hemma bland maskinerna. Men slipper cykeluppvärmningen i dag då jag istället testar elljusspårets mjuka underlag och 2.1 km löpning, vilket känns ok.

Det hela tar nog knappt en timme. Förhoppningsvis kan jag ha koll på både tid och puls nästa gång - för Garmin är på väg! Den är efterlängtad men har faktiskt varit i väg så länge att träning utan klocka blivit en vana. Eller ovana. Men nu ska det blir ändring på det. Det blir ju mer på riktigt om tiden är på och pulsslagen syns.

Avslutar dagens pass med att testa chinsen. Inte i dag heller. En chins innan jul? Med tanke på all styrka jag måste ha genomfört vid den tidpunkten är det väl konstigt om jag inte ska ha klarat åtminstone en då.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar