söndag 2 oktober 2011

Skurugata


Bild från gårdagens vandring i Skurugata. Ingen rullskidåkning men ändå Skurugata - ner i Gatan och sedan upp på Hatten. Massor av folk denna höstdag. Men så är Skurugata en av kommunens största turistattraktioner.

I dag blir det däremot rullskidor. Åker till Bodabacken där jag vänder. 45 minuter. Känner faktiskt av träningsvärk då jag ger mig i väg. Det är gårdagens styrketräning som gör sig påmind. Har fått en del övningar för armarna och det är just där det känns. 

Avslutade gårdagens styrkepass med att testa chins. Men - ingen i går heller. Däremot känns det som om jag är närmare att klara det - jämfört med första gången. Men det handlar nog mer om teknik. Någon större styrka kan jag knappast jobbat upp än.

Det är faktiskt rätt kul att åka till gymmet. Lugnt är det och i går var det bara ett fåtal personer. Inte kö till en enda maskin. Planen är att köra ett styrkepass på tisdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar