fredag 7 oktober 2011

Tack, Garmin!

Det går ända till fredag kväll innan jag återser Skurugata. Rullar uppåt efter senaste regnskuren. Veckans ljusa timmar har inte räckt till för träning. Det går inte alltid att prioritera. Hade jag kunnat springa - skulle det vara en annan sak. Med pannlampa fixar jag lätt och snabbt ett kort löppass. Rullskidor funkar inte riktigt likadant. Men i dag rullar jag igen. En timme och tretton minuter och drygt 16 km, jag vet - för Garmin är tillbaka! Och det är en alldeles ny Garmin som pryder min vänstra handled. Klockan kom i går med följande meddelande:

Hej Cecilia!

Du vet inte om det men din klocka försvann med posten så istället för att byta armbandet kommer här en ny klocka.
Vi ber om ursäkt för den långa väntetiden.

Tack Garmin! Det kan man kalla service eller som vi ofta säger istället, ett gott värdskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar