söndag 17 februari 2019

Mot nya mål

Springer in på Åldermansvägen.



Mot elljusspåret. Men det är som jag anar, isigt.



Tar det säkra före det osäkra - då jag inte har dubbskorna med - och fortsätter på den väl sandade trottoaren istället.

Jag är i Stuvsta. Det är tidig lördagmorgon och solen lyser redan på den klarblå himlen. Kombinerar söndagens workshop med besök hos bror med familj.
Och vad passar väl bättre än att bocka av ännu ett trevligt fik?





Söndagen är helt vikt åt 4good-dagen. Sunshinepoddens ”Doers & dreamers”. Samma energi som ett riktigt bra fik! Nya idéer och infallsvinklar. Kul. Givande. Inspirerande. Och tillsammans med två av mina svägerskor. En toppendag - och en toppenhelg. Trots noll skidåkning...

Men jag har ju inget lopp framför mig under Vasaloppsveckan. Däremot, har jag skidåkning på annan ort - som jag verkligen ser fram emot.

Håll ut, om knappt två veckor bär det av...



Från dagens workshop med Carina och Marie. Mot nya mål.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar