lördag 22 juni 2019

Höstsätern

Det är för hjärtat - och konditionen, men också för själen. För hur vackert är det inte?



Höstsätern. Bara namnet.



Det är på rullskidor jag får njuta av det vackra landskapet.



Med en podd i öronen. Vad gör dig mentalt stark just nu, frågar mentala tränaren Wiklund. Ämnade att svara på denna fråga är Johan och Anna Olsson. Det är inte lätt, ens för dem. Då är frågan: Vad mår du bra av just nu, betydligt enklare och där hittar de sina svar mer omgående. Och medan de svarar funderar jag. För frågan är tänkt som inspiration även till den som lyssnar. Och mitt svar finns där, runt omkring mig. 
Jag hinner med ännu en podd. För Olsson & Wiklund är slut redan efter en halvtimme. Och då har jag bara börjat mitt pass. Nästan som en lång uppvärmning och sen slut. 
Nästa podd når inte riktigt samma nivå men är sällskap på min väg att fullfölja ännu ett fjällpass. I solen. Och i lagom värme. Med lite vind, men helt ok.
Och sen våfflor i stugan. Med en god kopp kaffe. Kan det bli bättre?



Vad mår DU bra av just nu?



En bonusbild. Från morgonens promenad runt Platten 1.
Uppdatering. Bonusbilder från kvällens promenad.









Tänk vad naturen bjuder på. En lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar