tisdag 8 mars 2011

Längdpass


Tillsammans med Carl, Olof och Erik blir det ett längdpass på eftermiddagen. Vi delar upp oss, Carl och Erik ger sig på femman och Olof och jag åker två och en halv kilometer. 

Olof ger mig godkänt på treans växel men....du kan hugga lite mer. Åker därför bakom och tränar på detta. Efteråt blir det stafetter på stadion .Det är Eksjö mot Sya.


Efter intervaller med barnen är det dags för Burusjön. Själv denna gång. Enbart skejt. Det är tufft att bara skejta - utan att få sträcka ut i diagonal. Tränar på att "hugga". Hoppas det sitter till nästa säsong.




3 kommentarer:

  1. Haha, vad fint! Tur att du har en kunnig coach :-)

    SvaraRadera
  2. Blev det några minisemlor igår? De var nämligen inget annat en mina. Jag hittade ett annat recept senare på kvällen där jag tror man kan utesluta och lägga till vissa ingredienser själv. Kolla in:

    http://blogg.amelia.se/annika-sjoo/2011/01/05/semlor-a-la-annika/

    SvaraRadera
  3. Det blev inga semlor alls! Det får vänta tills vi kommer hem! Får kolla in den nya sidan.

    SvaraRadera