lördag 27 oktober 2018

Fin löptur





Jag står återigen på utsiktsplatsen mot La Maddalena, Palau och ”björnen”. Solen är ännu inte uppe, luften är ljummen och känslan av att ha nästan en hel dag till i detta paradis är påtagligt positiv.
Det är veckans sista löppass. Och när jag utvärderar just träningen, så får den betydligt bättre betyg nu med facit i hand, än när jag anlände. Ok, det är enbart löpning som gäller, men med en vilodag då och då så går det. Dessutom kommer jag, efter fotostopp vid utsiktsplatsen, springa ner en annan runda direkt till Palau, testa spåren i det lilla grönområdet jag sett tidigare i veckan, samt ta mig runt udden efter färjeläget och sedan ta mig upp och tillbaka till hotellet. Ungefär så här:








Det resulterar i en härlig rundtur, som - inklusive alla fotostopp, tar drygt en timme. Det läggs helt klart på plussidan av hela resan. Liksom så mycket annat.

Hejdå Sardinien - hoppas vi ses igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar