fredag 16 november 2018

Fredag

Trots att det är fredag är det mörkt sedan länge då jag cyklar hem. Lämnar en späckad dag bakom mig. En dag som börjar i simhallen med Hannas vattengympa, därefter direkt till den uppdukade frukosten och fortsättning på den friskvårdsinspiratörsträff som jag håller i fram till veckans styrkepass - som jag leder, inte medverkar i själv. Eftermiddagen består av planering, planering och planering. Det är en bussresa till Göteborg nästa vecka, några arbetsplatser som vill ha olika styrkeövningar och - det är en ”nyttigt julgodis”-kväll på onsdag. Recept, inhandling och övrig logistik.



Fredag kväll. Förberedelser. Morots- och ingefärssoppa. Sötpotatisbröd. Morgondagens lunch efter Pölderbesöket.

För i morgon ska vi prata Kaiser Maximilian Lauf, då tre av fem deltagare strålar samman i Småland. Jag längtar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar