torsdag 8 augusti 2013

Vänder före Hunden

I dag vänder jag före Hunden. Vågar inte riskera att bli jagad igen. Men nästa gång ska jag förbi :-)

Möter två springande klubbkompisar då jag är på väg hem. De är ute på Skrotenrumdan. Tänker på mitt skadade knä. Min granne Sjukgymnasten har precis kollat till det. Hopparknä och inga excentriska övningar förrän smärtan lagt sig. Däremot går rullskidor bra. Ska få lite övningar i morgon och det ser jag fram emot. Är helt säker på att jag blir ännu starkare efter rehab, mer rullskidåkning och ingen löpning :) Helt klart är inte löpning den optimala träningen för mig -med tanke på höfter, knän, vader och hälsenor.

Efter 40 minuter är jag tillbaka. Lagom uppvärmning inför 20 minuters styrka. Och precis före dagens kanske femte skyfall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar