onsdag 24 augusti 2011

Skurugata utan Garmmin


När den sista rejäla störtskuren är över knäpper jag på mig rullskidorna. Det är Skurugatavägen som hägrar igen. I dag åker jag ändå upp till Skurugata, förbi och fram till asfaltsvägens slut. Vänder och hinner åka en bit innan jag blir hämtad. Slipper med andra ord gå nedför Bodabacken denna dag.

Garminsupport har ännu inte hört av sig, vilket innebär att armbandet forfarande är ur bruk. Har återigen ingen exakt distans, tid, höjdmeter, puls, hastighet.... Det känns inte riktigt bra. Jag behöver klockan för att det "ska bli på riktigt". Saknaden är stor. Kanske supporten fortfarande har semester?

I morgon är det sjukgymnastbesök igen. Få se om han har några bra övningar till mig. Eller mirakelmedicin?

Jag får i alla fall ett bra rullskidpass. Jag får vara nöjd med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar