onsdag 30 maj 2012

Nya mål


Efter gårdagens ungdomsserie i orientering - sprint i Eksjö - bestämmer jag mig. Jag följer med klubben till Mullsjö och Skara i helgen. Det finns restplatser kvar.

Alternativet är....Stockholm. Maraton är bland det jobbigaste och - roligaste i tävlingsväg. Det tar emot. Men med två pass på sammanlagt 13 km efter vadskadan i mars är det lika bra att ställa in siktet på något annat än helgens stora händelse, Stockholm Marathon.

Avresan på lördag är först klockan 13 och det öppnar ju upp för möjligheten att köra ett rullskidpass innan. Någon orientering med eventuella snabba rusher vågar jag mig inte på. Håller nu vaden på att bli bra så vilar jag från fartökningar ett tag till.

Vad som behövs nu är nya mål och nya utmaningar.

Vad nu det skulle vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar