tisdag 13 januari 2015

Ramsau 18-27 september 2015


Följ med till Ramsau i september!

Tänk att kunna presentera en träningsresa i september - redan nu! Tillsammans med SkiProAm Småland och Taxi Nyberg i Eksjö, som jag har jobbat en del med, kommer jag och Carola att ordna en resa till träningsparadiset Ramsau. Det blir träning (barmark och glaciärskidåkning) varvat med föreläsningar, instruktioner, avkoppling och återhämtning - från vardagen :-)

Priset för resan är 6995 kr. Vi bor på Hotel Timmelbauerhof (www.timmelbauerhof.at) och har halvpension hela veckan. Och vi åker buss! Som reseledare har jag ju åkte en del buss i mina dar - och jag tycker det är toppen. Bussen går direkt (med andra ord har vi två chaufförer med). Bussen kör också till kabinbanan på förmiddagarna för oss som vill upp på glaciären.

Jag återkommer med mer information. Är du redan intresserad eller har frågor så mejla mig: cilla.hedin@gmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar