fredag 15 april 2011

Ideellt arbetande föreningsmänniskor


Nya skor kräver så klart nya (matchande) strumpor!

I dag har det sprungits intervaller. Allt enligt maratonprogrammet. Tyvärr har veckan varit fulltecknad med annat så av veckans fyra träningspass ska tre avverkas fredag till söndag.Nu kan jag dock bocka av det ena och har alltså bara hälften kvar. Dessa två måste pressas in tidigt eller sent under lördag och söndag. Det vankas nämligen orienteringstävling i staden och då ska det jobbas. Ideellt arbetande föreningsmänniskor kan glömma en lugn helg. 

3 kommentarer:

  1. Då kanske du träffar Maria och kusin Johan från Skåneslättens OL :-) Ha en bra dag! Eva

    SvaraRadera
  2. Köket och parkeringen, det är där vi håller hus!! Ska hålla utkik efter skåningarna!

    SvaraRadera
  3. Åh, men du vet väl hur uppskattad du är för ditt föreningsjobb! Själv har jag just nu förmånen att vila lite från det ideella arbetet och kan tävla lite istället. Och jag är evigt tacksam mot alla i min klubb (liksom jag är mot folk i alla andra föreningar som ordnar tävlingar och event som jag kan vara med på utan större kostnad och som sliter med ett stort leende på läpparna) som jobbar hårt idag för att vår årliga miltävling ska bli så bra det bara går. Föreningsmänniskor är världens bästa människor! :D

    SvaraRadera