tisdag 26 april 2011

Smålands skidförbund


Vi är fem stycken på dagens styrelsemöte med Smålands skidförbund. Denna gång vet jag att det börjar med kaffe och fralla och avslutas inne i restaurangen, vid det redan reserverade bordet, med en rejäl och mycket välsmakande middag. Med andra ord har jag inte ätit innan.

På dagordningen handlar det framför allt om kommande Götalandsting, förlagt i Småland och Jönköping detta år. Det är mycket som är nytt, när man är ny i denna för mig tidigare okända värld.

Det är i alla fall duktiga och väldigt kompetenta styrelseledamöter jag lär känna mer för var gång och det blir ett bra möte.

Kvällens stora höjdpunkt är ändå att springjuntan i dag  (på grund av sjukdom) måste flyttas en vecka framåt i tiden. Vilken lycka, nu kan jag vara med nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar