fredag 22 juli 2011

Service

Inte bara bilen behöver lämnas in på service. Även vi själva behöver det då och då. Annars blir det som idag, nästan akutläge till naprapaten. Vilken tur att Kinnas naprapat inte tar semester mer än en vecka och att det finns tid denna dag. Nu har han knäckt rätt ryggen och höften. Förhoppningsvis går det att köra på igen. Snart.

Dagens pass blir något mer skonsam för kroppen än löpning. Det blir rullskidor igen. Har som vanligt inte hur mycket tid som helst, men en timme kan jag vara borta. Alltså vänder jag strax innan Rydal då jag åkt 30 minuter. Ganska precis då händer det. Stavspetsen går sönder. Den knögliga asfalten hjälper mig, får nämligen lite fäste och klarar att staka hem. Mobilen är inte med, så jag har inte så mycket att välja på.

I morgon hoppas jag att Team Sportia i Kinna kan fixa detta. Service för staven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar