tisdag 14 september 2010

Röstning, spinning och gammal vänskap


Vill inte offra tid på söndag, så jag röstar i dag på lunchen. Är inte beredd att arbeta politiskt igen. Lägger hellre tiden på träning. Men rösta måste jag, så klart.

Lika självklart som att rösta, beger jag mig återigen till simhallen för att avverka veckans spinningpass. Det är lika svettigt och pulshöjande som sist. Ledaren är också jättebra men min entusiasm för detta har inte vaknat till liv...än. Nu är det åtta gånger kvar. Måntro jag fastnar för denna träningsform eller ej?


Till sist ett kort från fb. Det tas under senaste träffen. Med på bilden är alla mina gamla skidkompisar (förutom Pernilla i Stockholm). Gamla syftar på att vänskapen är gammal, inget annat. Skidåkning förenar. Detta är vänner för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar