söndag 26 september 2010

Till Tranås


Det är ingen större trafik i dag heller. Men så är det söndag morgon också. Anledningen till att jag själv är ute i ottan och åker rullskidor är enkel: TAIF-spelen. Det vill säga heldag med friidrott på Bredstorps IP i Tranås. Sista chansen för nytt personbästa utomhus, detta år. Barnen är taggade. Själv minns jag med fasa förra årets tävling. Fruktansvärt kallt. Min granne hade dunjacka och själv frös jag i tunna lager på lager jackor. I dag ska dunjackan med. Och mössa. Men först frukost. Sen göra matsäck.

Morgonens träning blir relativt kort. Men bättre än inget. Stakar på bra gör jag. Och det beror framför allt på att jag nu har så ofantligt bra spetsar.
Skurugata by cillahedin at Garmin Connect - Detaljer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar