måndag 13 september 2010

Vallare och motivation


Vår allra bästa vallare följer med till Italien! Och nu menar jag en riktigt duktig vallare. Känns väldigt bra. Det är väl inte alla resor till Marcialonga som kan stoltsera med det!

I dag ringer en man från Jönköping och vill följa med i vår buss. Bara det att han inte anmält sig än. Och tyvärr, det är fullt. Samma sak i går, min duktiga skidkompis från Landsbro som inte heller är anmäld. Så till nästa år vet vi: anmäl i tid! För visst blir det igen. Om inte Marcialonga så något annat lopp.

Utan mobil (och därmed också utan kamera) ger jag mig ut i ett fantastiskt höstväder. Efter en halv dags regnande klarnar det upp och solen tittar fram. Det är otroligt vackert när jag rullar den vanliga vägen. Möter mer folk än jag brukar göra. Det är vädret. Med lite sol kommer motivationen.

Skurugata by cillahedin at Garmin Connect - Detaljer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar