torsdag 9 september 2010

Boendet


I en liknande dal ska vi bo i januari. Carezza, Sydtytolen, Dolomiterna, Italien. I dag har jag för första gången sett bilder på hotellet. 4-stjärnigt och mycket finare än jag hade föreställt mig. Precis vid backen och längdspåren. Kan det bli bättre? Dessutom ser restaurangen ut att vara förstklassig. Men så är det ju Italien också. God mat och gott vin. Vilken vecka vi ska få!

Tids nog lägger jag ut länk till hotellet. Har lovat chauffören och tillika hotellbokningsansvarige att vänta till alla priser och bokningar är helt klara.

För övrigt har det varit klubbträning i dag. Orienterarna - ungdomar och elit och så vi skidåkare. Den stora motionsgruppen. Torsdagar är intervalldag. Ett helt gäng springer i väg samtidigt som jag själv beger mig mot vägen och ännu ett rullskidpass. Helt själv. Men det är ok det också. Borde bli ruskigt stark i vinter med tanke på alla stavtag jag tagit de sista månaderna. Om jag bara har kvar motivationen. Just det, om den dalar - tänk Marcialonga. Nu kan jag ju se boendet framför mig, loppet och omgivningarna. Det motiverar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar