tisdag 16 mars 2010

Inbjudan är klar


Efter vissa justeringar tror jag nog att inbjudan är helt klar i morgon. Inbjudan till vår Marcialongaresa.

"Att resa är att leva" sa H C Andersen. Att åka till Italien i januari nästa år handlar inte bara om att åka ett långlopp. Det är bra att ha loppet som motivation till träningen, men i allafall jag åker till Italien av fler anledningar än bara loppet. Jag tycker om att resa och jag gillar verkligen Italien. Maten är fantastisk, vinet är gott och kaffet är utsökt!

Eftersom jag bara varit i Italien sommartid ska det bli extra roligt att få se vintern i denna otroligt vackra del av landet. Vandra i norra Italien under sommaren är något alldeles extra...precis som jag tror det kommer att bli när vi i slutet av januari ska åka skidor där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar